Tandstrul!!!

I morgon är den sista dagen på min vinterledighet!!…och det har egentligen ingen betydelse alls. Jag älskar mitt jobb, mina arbetskamrater och boarna..så efter en innehållsrik och skön ledighet far jag gärna tillbaka på jobb i övermorgon. Problemet är att jag skall till tandläkaren i morgon o detta bestämdes nog redan sist jag var där på påsklördagen. Men nu ville det sig inte bättre än att tanden som hon reparerade då därför att den var trasig, nu har börjat bete sig uppstudsigt!! Det värker och dunkar och håller på i den med jämna mellanrum!! Det är bara att inse att jag har fått inflammation i nerven!!! Skitskitskiiit säger jag bara!! Både med tanke på hur mycket det kommer att borras och spelas och vad det kommer att kosta!! 😦 😦 Dessutom har jag en tand till ännu som är trasig och resten av tänderna är ännu inte undersökta heller!!

Det måste vara ett ålderstillägg detta också, när tänderna börja trilska och plomberna går sönder!!

dental-cartoon

En reaktion till “Tandstrul!!!

Lämna en kommentar